donderdag 15 maart 2012

OOTD: The Summer Is Calling Me

Beetje bij beetje wordt het steeds warmer en dat maakt me erg blij. Soms twijfel ik nog wel wat ik leuker vind. De zomer of toch de winter. Mijn antwoord is meestal de zomer en volgens mij blijft dat voorlopig ook wel zo. Ik vind het gewoon heerlijk om 's morgens zonder jas van huis te kunnen vertrekken en naar school te fietsen zonder het koud te hebben. Zondag was het heerlijk weer, dus het werd tijd voor een zomerse outfit.





 

In mijn kledingkast liggen een heleboel hemdjes, met verschillende kleuren. Hier maak ik veel gebruik van. Je kan ze gebruiken om onder je shirt te dragen of zonder iets. Ze zijn altijd handig, soms gebruik ik ze zelfs voor gym op school.


Het witte gebreide vest heeft leuke details. Op zich is het een heel basic kledingstuk, maar door de drukkers en het kraagje ziet het er toch net wat leuker uit.


Het shirt heeft een mooie paars blauwe kleur. In combinatie met het vestje geeft het meteen een zomerse sfeer.

De broek die ik draag, is niet heel bijzonder. Het is gewoon een donkerblauwe skinny jeans.

De nagellak die ik draag is de Nail Of The Day van Peppermint en Night In Vegas. En de ring komt natuurlijk uit de DIY die vorige week op onze blog stond. Op de foto is de nagellak weer erg groen en het vloekt echt samen met mijn shirt, maar in het echt is dat niet zo.

Hempje: WE // Shirt: Mexx // Jeans: Sutherland // Nagellak: Rimmel 500 Peppermint & Essence Night In Vegas // Strikring: Zelf gemaakt

Wat vind jij van deze outfit?

XOXO Laura