zondag 11 maart 2012

NOTD: Peppermint & Night in Vegas

Rimmel heeft veel mooie lakjes en natuurlijk heb ik er ook een. Het liefst draag ik onopvallende, effen kleurtjes. Soms is het leuk om een wat opvallender lakje te dragen. Essence heeft sinds kort nieuwe toppers aan haar assortiment toegevoegd. Normaal ben ik niet zo fan van al die glitters, maar Night in Vegas vind ik erg mooi. Het is een flackie en die had ik nog niet. Toen ik deze week in het Kruidvat was, ging ik er al vanuit dat hij uitverkocht was, maar dat was niet zo. D'r was er nog een. Snel liep ik naar het rek en pakte hem, voordat hij aan mijn neus voorbij ging.


 Dit is 500 Peppermint. Het is een mooi mintkleurtje, dat meer naar blauw gaat dan groen. Op de foto is dit helaas niet, maar dat komt waarschijnlijk door mijn fototoestel en het licht.

Zo ziet het lakje eruit op mijn nagels. Ik ben linkshandig en op de foto is mijn linkerhand te zien. Dit is niet mijn mooiste hand, dat komt door het schrijven. De pen druk dan in mijn vingers en nu ziet het er minder mooi uit dan mijn rechterhand. Het lakje dekt in 2 tot 3 laagjes, het ligt er een beetje aan. Soms waren 2 laagjes genoeg, maar enkele nagels hadden er 3 nodig.

Dit is 08 Night in Vegas. Als je naar het flesje kijkt, ziet het eruit als allemaal grote glitters. Niet heel bijzonder. Gelukkig is het de bedoeling om de topper op je nagels aan te brengen voor het prachtige resultaat.

Dit is de 500 Peppermint en de 08 Night in Vegas samen. Het was een hele klus om dit scherp op de foto te krijgen. Na dertig keer proberen, had ik een lamme hand én een scherpe foto. Dit is trouwens mijn rechterhand, hopelijk zie je verschil. De topper wordt heel mooi blauw met een oranje glans, ik vind het echt een leuke combinatie.


Waarschijnlijk heb je het al gezien. De foto's zijn een stuk groter. Amy en ik hebben de breedte van onze blog aangepast zodat de foto's groter konden. We vinden het nu veel mooier, je kan de details namelijk beter zien. Het enige wat we nog moeten doen, is de andere foto's aanpassen.

Wat vind je van deze combinaties? Hoe bevalt het nieuwe formaat van de foto's?

XOXO Laura