maandag 6 februari 2012

Tester Time: TBS Earth Lovers Pear & Lemongrass

Het is vaak zo dat als je verzorgings- en beautyproducten koopt, je een tester krijgt. Ik vind het altijd erg leuk om testers erbij te krijgen, alleen gebruik ik ze nooit meteen. Meestal heb ik net een fijne shampoo of bodylotion ontdekt en dan wil ik niet het risico nemen dat mijn haar raar reageert om die tester of dat mijn benen gaan jeuken van de bodylotion.

Testers zijn erg handig om dat soort producten eventjes te testen, daarom hebben wij iets bedacht. Vanaf vandaag komt er een nieuwe rubriek genaamd 'Tester Time'. Hierin gaan wij testers testen en zo vellen we een oordeel over het betreffende product. Is het de moeite waard om het te kopen of niet? Vandaag begin ik met een tester van The Body Shop genaamd Pear & Lemongrass Shower Gel.

Deze Shower Gel komt uit de Earth Lovers collectie. Het mooie aan deze Shower Gel is dat ze 100% biologisch afbreekbaar zijn en geen parabenen, kleurstoffen en sulfaten bevatten. Het kan zijn dat je niet weet wat die stoffen doen. Ik heb al eerder een Shower Gel van deze lijn gereviewd en daar heb ik dat allemaal uitgelgd. Dus als je hier klikt, dan kan je dat lezen.

Dit is wat The Body Shop schrijft.
Zalig friszoet is Pear & Lemongrass. Perensapextract zit boordevol vitamine C. Het laat zachtjes dode huidcellen oplossen, werkt rustgevend en verstevigend, en laat de huid jeugdiger ogen. Het zoete karakter van de geur van peren past perfect bij het fris
Lemongrass heeft een sterke zoete citroenachtige geur en een zuiverende, kalmerende en verfrissende werking op de huid.



De Shower Gel ruikt minder zoet dan ik had verwacht. Het ruikt wel echt naar peer, maar het is de lemongrass dat ervoor zorgt dat het wel een wat frissere geur krijgt. De kleur van de Shower Gel is doorzichtig en daar is niet iets bijzonders op aan te merken.

Dan is het nu tijd om te gaan douchen. Wanneer de Showergel in aanraking komt met het water, ruikt de douche heerlijk naar peer, maar dan op een frisse manier. De super zoete geur van de peer is eraf en het frisse is de lemongrass. Ik vind het een hele lekkere combinatie. De Showergel schuimt nauwelijks, maar dat vind ik niet erg. Je hebt niet zo veel nodig, dus je kan je er lekker lang mee doen!




Het resultaat. Ik vind de Showergel erg lekker, maar ik denk dat het het allerlekkerst is om hem te gebruiken als het lekker warm is. Nu ik deze tester heb gebruikt, zou ik best de full size variant willen kopen. Helaas heb ik nog een heleboel Showergels, dus dat is op dit moment niet nodig. In de flancon zit 250 ml en kost €6,-.

Heb jij een showergel van The Body Shop?

XOXO Laura

1 opmerking: