zaterdag 4 februari 2012

Mijn Lipbalsem Verslaving

Altijd heb ik wel een labello in mijn zak zitten. Ik kan niet zonder! Zonder labello raak ik in de stress. En juist op dat moment wil ik nog meer labello op smeren. Ook als ik een beetje gespannen ben, bijvoorbeeld als ik een presentatie voor school moet houden, heb ik mijn labello bij de hand. Als ik even niks op mijn lippen smeer, voelen ze nog droog aan. Lees snel verder.



Soms probeer ik mijn lippen een beetje vochtig te maken, maar als het vocht in mijn lippen getrokken is, voelen ze helemaal droog aan. Heel de dag loop ik labello op te smeren, vooral in de winter. Eigenlijk zou ik willen dat ik niet zo'n verslaving had, want labello's zijn best duur als je ze van sommige merken koopt. Daarom koop ik meestal gewoon labello's van de Hema. Net zo fijn, maar een stuk goedkoper. Ik heb ook een tijdje een blikje vaseline gebruikt. Het nadeel hiervan was dat ik het deksel er niet vanaf kreeg! En als er op de een of andere manier water in de rand van het deksel kwam, roestte hij een beetje vast. Het was dus geen succes, maar de inhoud vond ik fijn. Lekker vettig, verzorgend én er zat best veel in


Op dit moment gebruik ik de: 'Classic Care' van Labello. Ik vind hem erg fijn, omdat het een best wel vettige stick is en dan heb ik het gevoel dat mijn lippen even niet droog zijn. De dop is blauw en er staat op dat er 5,5 ml in zit en dat hij 12 maanden houdbaar is. Nou 12 maanden, houd ik niet vol hoor! Ik doe over één labello, schrik niet, ongeveer 1 maand. Met uitzondering 1,5 maand! Ja ik weet het, het is heel kort! Laura vraagt zich altijd af, hoe ik mijn stick zo snel op krijg. Ze zegt dan:'Eet jij  je labello op?' Nee ik eet mijn labello niet op. Gelukkig, want volgens mij is het dat niet zo goed voor je lichaam. Binnenkort komt er een review over de 'Classic Care' labello! Dus houd de blog goed in de gaten.


Vind jij labello's ook fijn. En welke gebruik je op dit moment?

XOXO Amy