vrijdag 30 december 2011

New in:II #5 Nagellak Action & Miss Sporty

Dit is alweer de laatste dag van de 5 dagen waarop wij onze nieuwe nagellak zouden laten zien. De eerste dag was met wat duurdere lakjes en de vijfde dag wordt met alleen maar budget nagellakken. Zoals je aan de titel van deze post kunt zien heb ik van de Action en van Miss Sporty nieuwe nagellakjes. Ik begin met de Action.  

Het eerste nagellakje heeft een rood-oranje kleur. Dit lakje is van het merk Max Nails en de kleur heet 'DNC 3 Coral red'. De kleur heeft een oranje shimmer en hij dekt in ongeveer 2 laagjes. De nagellak zit in een leuk flesje met een zwarte dop. Het leuke van dit merk is dat ze leuke kleuren hebben, de lak in mooie flesjes zitten en natuurlijk de prijs: namelijk maar  €0,45 cent!


DNC 3 Coral red (aantal ml onbekend.)


Dan heb ik nog een nagellakje van Max Nails, een basecoat. Ik heb niet echt veel over deze basecoat te zeggen. De lak droogt vrij snel, dat is dus wel fijn. De basecoat kost ook €0,45 cent. Zoek je nog een goedkope basecoat? Dan is dit een goed alternatief.

Basecoat (aantal ml onbekend)

En als allerlaatste heb ik een lakje van Miss Sporty gekregen. Dit is in de kleur 344. Dit is denk ik wel één van mijn favoriete nagellakjes. Het is een hele mooie kleur. Een beetje pastel, lila. Het flesje vind ik niet heel bijzonder. Het kwastje is ook erg fijn, het is een breed en plat kwastje, net zo als die van Rimmel. Ik ben erg tevreden over dit lakje. Miss Sporty is te koop bij de Etos voor €1,99. 


Miss Sporty 344 7 ml



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om de afgelopen 5 dagen onze nieuwe nagellak te bekijken!

Wat vinden jullie van deze nagellakjes? En van welk lakje zouden jullie een swatch willen zien?

XOXO Amy