zaterdag 23 juni 2012

W.I.C. Amazing Australia

Waarschijnlijk ken je het merk Hêrome wel. Hêrome heeft namelijk een nagellaklijn genaamd W.I.C. (World Inspired Colors) Deze lijn is geïnspireerd op steden over de hele wereld. De lijn bevat nagellakjes in de vaste collectie, maar Hêrome brengt ook regelmatig Limited Editions uit. Ik heb nog geen enkel lakje van W.I.C. Als ik het rek in de Etos zie met alle lakjes, mooi op kleur gesorteerd, wil ik er bijna een gaan kopen, maar doe het toch steeds niet. Misschien binnenkort wel! Hêrome brengt namelijk een nieuwe Limited Editon uit: Amazing Australia. De LE bestaat uit allerlei leuke, zomerse kleurtjes met de namen van plaatsen in Australië. Ben je benieuwd naar de lakjes? Lees snel verder!


Als eerste dit rood, tegen het oranje aan shimmery kleurtje genaamd Adelaide. Persoonlijk houd ik wel van een lakje met kleine glittertjes! Soms vind ik het ook wel leuk om een gewone kleur te dragen zonder shimmers, maar dit is een echt leuk lakje dat je eigenlijk in ieder seizoen wel kunt dragen. Ook leuk op je teennagels.


Dan het tweede lakje genaamd Gold Coast. Dit is een donker/oker/keriegeel lakje. Met heel lichte shimmers. Nu ik nog geen enkel (oker)geel kleurtje in mijn stash heb, is dit denk ik wel een leuk lakje. Je moet maar net van geel houden. Ik vind fel gel soms wel leuk staan bij anderen, maar ik denk niet bij mij. Dit wat donker geel lakje is denk ik meer iets voor mij.


De collectie bevat ook een fel geel lakje: Wagga Wagga. Het stadje Wagga Wagga ligt tussen Sydney en MelbourneIk kan er niet zoveel over zeggen. Het lakje heeft geen shimmers en is gewoon knal geel! Zoals ik hier boven al zei, vind ik dat niet zo bij mij staan. Maar ik vind het zal zeker heel leuk op teennagels staan. Een echt zomers kleurtje!


Dit lakje heet Tasmania. Tasmania is een eilandje dat voor de zuidoost kust ligt. In 1642 ontdekte Abel Tasman het eiland. Als je in de zomer al een beetje bruin bent geworden, draag dan zeker dit lakje! Je lijkt hierdoor extra bruin :)


Dan hebben we dit zeeblauwig kleurtje: Wallongong. In de taal van de Aborginals betekent dit 'geluid van de zee'. Een heel erg leuk toepasselijk lakje en de kleur past precies bij de naam! Dit lakje is heel leuk om  naar het strand te dragen of naar een feestje. Helemaal mijn kleur!


En dan het allerlaatste lakje van deze collectie. En ik denk ook wel de mooiste, Brisbane. Paars, lila en blauw zijn gewoon mijn favoriete kleuren en dit lakje denk ik ook. Het is een lila lakje met een koele ondertoon. Ik vind hem op het plaatje al heel erg mooi. Dus als de collectie er is, ga ik misschien dit kleurtje kopen of Wallongong. 

Ik vind het een heel erg leuk collectie en ook erg origineel. De kleuren passen precies bij de namen, heel leuk! Verder zijn de kleuren heel licht, vrolijk en zomers, misschien als we deze dragen dat het hier ook wat lekkerder weer wordt :) De lakjes zijn verkrijgbaar vanaf 1 juli en gaan €7,50 kosten en voor twee lakjes betaal je €12,50

Wat vind jij van deze collectie en welke is jouw favoriet?

XOXO Amy