donderdag 21 juni 2012

Tag: 10 favorieten

Zoals je misschien al weet, zijn we dol op tags. We vullen regelmatig tags in en anderen nemen hem dan weer over. We zagen een leuke tag: 10 favorieten, en het leek ons leuk om hem over te nemen. Door tags leer je een blogger altijd wat beter kennen. Zelf vinden wij dat altijd erg leuk om te lezen. Deze tag gaat over 10 random favorieten; van favoriete kleur tot favoriete winkel. Veel plezier met lezen! 

1.Favoriete kleur:
Amy: Mijn favoriete kleur is denk ik paars/lila en blauw. Het ligt eigenlijk aan waarvoor de kleur bedoeld is. Als het voor een auto was zou echt geen paars kiezen. Maar lila vind ik bijvoorbeeld erg mooi op mijn kamer staan.
Laura: Ik heb niet echt een favoriete kleur. Vroeger gebruikte ik vaak licht blauw, daarna rood en nu vind ik lila heel mooi. Mijn kamer heeft ook deze kleur en qua kleding gebruik ik wel vaker rood of blauw dan paars.

2. Favoriete slaapkleding:
Amy: Een lekker wijd shirt of hemd in de zomer. In de winter een dikke comfy broek en een dik shirt.
Laura: Het liefst lig ik in een lekker wijd shirt. Vorig jaar deed ik met school mee aan een groot basketbal toernooi. Niet dat ik basketbal zit hoor, maar het leek me gewoon leuk én ik hoefde niet naar school. We hadden toen gewonnen, als prijs kregen we een basketbalshirt en daar slaap ik in de zomer in.


3. Favoriete Ebay item:
Amy: Haha, ik heb nog nooit iets op Ebay gekocht! Maar ik kijk regelmatig of er spullen te koop zijn die je bijvoorbeeld niet zo makkelijk in Nederland kunt krijgen.
Laura: Nou, ik heb geen Paypall account, dus ik kan ook niets bestellen op Ebay. Maar als je daar met Ideal kon betalen, had ik allang leuke sieraden gekocht. Ik ben echt dol snorrenringen en aparte kettingen met een laag prijsje.

4. Favoriete snoep:
Amy: Mijn favoriete snoep.... Even denken hoor :) Nou eigenlijk vind ik elk soort snoep wel lekker, zo houd ik bijvoorbeeld erg van chocolade, maar soms houd ik ook van hele zure, of zoute snoepjes.
Laura: Chocola! Echt als chocola niet had bestaan, was mijn leven een stuk saaier. Ik zou niet weten hoe ik anders zou moeten leren dan met een heerlijke beker chocomel of een American choco cookie, die zijn echt super lekker.


5. Favoriete seizoen:
Amy: De zomer, zeker! Lekker naar het strand, ijsjes etc. Vandaar ook de naam Beachgirls1802.
Laura: Dat is niet moeilijk hoor, de zomer natuurlijk. In de zomer voel ik me gewoon een stuk vroeilijker, sta ik makkelijker op nadat de wekker om half 7 is gegaan en je kan leuke jurkjes en shorts aan.

6. Favoriete make-up product:
Amy: Moeilijke vraag, ik draag eigenlijk niet heel veel make up. Alleen een beetje concealer, poeder, soms wenkbrauwgel en wat mascara. Iets wat ik echt elke dag en zeker elk half uur op doe is lipbalsem. Ik kan echt, maar dan echt niet zonder. Zeker als ik gespannen ben dan ben ik de hele tijd lipbalsem aan het smeren.
Laura: Mascara denk ik toch wel. Ik vind dat mascara net dat beetje extra geeft, waardoor je gezicht beter uitkomt; je ogen zien lijken meer te spreken en het ziet er ook wel gezonder uit. In ieder geval dat vind ik. Als ik mascara op heb gedaan en ik zie het verschil van voor en na, dan voel ik me er ook meteen beter door.

7. Favoriete website:
Amy: http://www.beachgirls1802.blogspot.com/ We wilden allebei heel graag een blog maken, we wilden het bijna opgeven toen er na een halfjaar nog steeds geen comments waren. Maarrr, we zijn doorgegaan en we zien onze blog elke dag groeien.
Laura: http://www.beachgirls1802.blogspot.com/. Ja, sorry, maar dat is toch wel heel moois. Ik had nooit durven hopen dat ik het bloggen zo leuk zou vinden en dat anderen ons volgen en leuke comments achterlaten.



8. Favoriete land:
Amy: Frankrijk! Verder wil ik heel graag naar een lekker warm land, zoals Brazilië en Curaçao! Dat lijk me wel wat :)
Laura: Als Parijs ook een land was geweest zou ik lekker Parijs hebben gezegd, maar helaas is dat niet zo. Frankrijk is toch echt mijn favoriete land. Ik voel me daar altijd op mijn gemak, alsof ik daar een tweede huis heb; wat niet zo is hoor! Verder is het altijd lekker weer, de zee is helder blauw en niet groen en ze hebben mooie natuur.

9. Favoriete tijd van de dag:
Amy: 20:00 tot 20:30, gtst kijken! Verder vind ik vanaf 20:30 in het weekend een leuke tijd.
Laura: Moeilijke vraag. In ieder geval niet een tijdstip voor twaalf uur 's middags want dan moet ik nog wakker worden. Ik denk wel rond drie uur 's middags, want dan zit ik meestal nog net op school bij mijn lieve vriendinnetjes én dan is hopelijk net de bel gegaan wat betekent dat ik uit ben. Verder vind ik de avonduren (rond 9 uur) ook leuk. Op dat moment zijn er leuke programma's bezig zoals: GTST en vroeger ook nog Wie Is De Mol?.

10. Favoriete winkel:
Amy: Abercrombie & Fitch, H&M, Zara en Sting. Jammer dat Abercrombie alleen in het buitenland te krijgen is. Verder wil ik ook nog iets kopen van Scotch & Soda en Hollister. Oh ja er moet ook nog een Forever 21 komen en nog veel meer winkels uit het buitenland!
Laura: Sorry, dit wordt een afgezaagd antwoord, want dat is gewoon precies het zelfde als Amy. Abercrombie & Fitch, H&M, Zara en Sting. Hopelijk komt er ook nog een keer de F21 naar Nederland, want volgens mij is dat ook een hele leuke winkel.




Wat vonden jullie van deze tag?

XOXO Amy & Laura