maandag 25 juni 2012

NOTD: Miss Sporty 344

De lakjes van Miss Sporty heb ik eigenlijk erg onderschat. Dat komt denk ik omdat ik vaker naar het Kruidvat ga dan naar de Etos. En bij het Kruidvat verkopen ze geen Miss Sporty. Verder vind ik de verpakkingen van Miss Sporty niet heel bijzonder, dus kocht ik de lakjes minder snel. Totdat ik op mijn verjaardag van een vriendin een Miss Sporty lakje kreeg. Mijn vriendin was helemaal fan van het merk en had er ook een aantal flesjes van. Thuis was ik toch wel benieuwd geworden, dus ging ik mijn nagels lakken. En ja hoor! Het was zeker een heel fijn merk, tenminste de nagellakjes wel! De lakjes hebben rond afgesneden, platte, brede kwastjes. Pas geleden droeg ik de kleur op mijn nagels, die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Vandaag wil ik graag de kleur aan jullie laten zien in deze NOTD. Lees snel verder!

De lakjes hebben helaas geen naam, maar wel een nummer. Het lakje is in de kleur 344, een lila kleurtje. Ik vind hem heel erg mooi. Lila vind ik ook gewoon een heel mooie kleur voor op nagels.  

Zo oogt de kleur op je nagels. Niet te fel, maar ook niet heel donker. Echt een pastel kleurtje.

Hier lijkt de kleur iets lichter. Dat komt door het zonlicht.

Pretty! :)


Het is echt een heel mooie kleur! Hij dekt in ongeveer twee laagjes en dan krijg je dit effect. Ik ben van plan nog een lakje van dit merk te kopen :) Ze zijn zó fijn, zeker ook voor de prijs. En het kwastje, ook heel fijn. Het komt er op neer dat ik erg tevreden ben over dit kleurtje en dat ik hem ook zeker aanraad! In het flesje zit 7 ml en daar betaal je geloof ik, €2,- of €2,50 voor.


Op 15 juli 2012 bestaat Beachgirls1802 1 jaar! We zouden het super leuk vinden als we dan 100 volgers hebben op GFC en Bloglovin' samen! We hebben nu 94 volgers, dus het zou super zijn als je ons nog even volgt.

Wat vind jij van deze kleur nagellak?

XOXO Laura