dinsdag 19 juni 2012

OOTD: A Sunny Day In A Rainy Season

Nadat jullie de OOTD van Amy hadden gezien, is het nu mijn beurt om mijn outfit aan jullie te showen. Ik ben een beetje aan het exprerimenteren met mijn kleding, want ik wil graag mijn kleding beter combineren. Volgens mij is het niet zo, maar ik heb wel altijd het gevoel dat ik vaak hetzelfde draag en dat het daardoor lijkt alsof ik weinig kleding heb. In de outfit die ik draag, gebruik ik inplaats van een shirt een jurkje. Zelf was ik er nooit op gekomen, maar mijn vriendin zei dat een keer voor de grap. Ben je benieuwd hoe mijn outfit eruit ziet? Klik dan gauw verder!


Het was heerlijk weer toen we deze foto's hadden genomen en het had de afgelopen tijd veel geregend. Daardoor waren alle bloemetjes op hun mooist en dat is mooi voor de achtergrond, want dat is toch erg belangrijk voor de sfeer op de foto. Verder is het een stuk makkelijker om met z'n tweeën foto's te nemen in plaats van in mijn eentje, dat is eigenlijk niet te doen, want ik moet eerst kijken of ik op de goede plek sta.


Op dit moment ben ik volop aan het leren voor de proefwerk week. Ik zit nu op 5 van de 13 proefwerken, dus ik ben nog wel even bezig. De eerste toetsen gingen voor mijn gevoel niet helemaal perfect, het waren ook wel de vakken waar ik wat minder in ben. Minder, ik mag niet klagen hoor, want als ik voor alle toetsen nu een 1 haal ga ik gewoon over. Vandaag had ik muziek, Frans en natuurkunde. Het enige wat moeilijk is, is natuurkunde, maar ik heb wel het gevoel dat het goed ging.


Vanaf woensdag is het schooljaar bijna zo goed als klaar. Donderdag gaan we met de hele jaarlaag naar de Franse film Intouchable, dus dat wordt wel gezellig. Maar goed laten we verder gaan met de outfit! Het hempje wat ik draag, is dus een jurkje. Vorig jaar droeg ik hem nog best vaak, maar nu eigenlijk nauwelijks. Lees gerust; niet. Ik heb geen idee hoe dat komt, misschien omdat ik hem zo strak vind?

De schoenen die ik draag zijn mijn geliefde Vans. Ik heb ze sinds een paar maanden en ze zitten zó lekker. Eerst droeg ik ze nog met zooltjes, maar toen ik wilde weten hoe ze  zonder liepen, kwam ik erachter dat dat veel fijner was. Ik heb me trouwens voorgenomen om deze keer wel zuinig te zijn om mijn sneakers. Hiervoor had ik andere sneakers, maar die zien er nu echt niet meer uit. Ze zijn helemaal versleten en achteraf vind ik dat best zonde. Helaas is daar niks meer aan te doen.

Ik ga zondag trouwens naar de Efteling! Mijn dirigent van het schoolorkest heeft geregeld dat we daar mogen optreden, net zoals vorig jaar. Toen was het ontzettend leuk, een beetje muziek maken en verder veel plezier hebben in alle attracties. Gelukkig was het niet ontzettend druk, want ik erger me altijd dood aan die enorme wachtrijen bij polulaire attracties. Jullie ook? Vorig jaar zijn we toch in de rij gaan staan dat een halfuurtje zou duren, maar achteraf zeker drie kwartier.

Jurkje: H&M // Vest: WE // Broek: Zara // Riem: Kruidvat // Schoenen: Vans // Ketting: Shoeby // Armbanden: o.a Bijoux Brigitte, Zeeland, Frankrijk

Voor degenen die proefwerkweek hebben; Heel veel succes, houd het nog even vol, want hierna is het lekker vakantie!


Wat vind je van deze outfit?

XOXO Laura