woensdag 27 juni 2012

Keep calm and....

Keep calm and... Die teksten zie ik de laatste tijd steeds vaker verschijnen. Op blogs, Tumblr, We Heart It etc. Ik vind de teksten altijd erg leuk om te lezen. Het is eigenlijk een soort quote en daar houd ik wel van. Toen ik een hobby intikte op internet kwam die er zelfs uitrollen! Werkelijk álle teksten bestaan van Keep calm and... Ik werd geinspireerd door de quotes en zo kwam ik op het idee om een artikel te maken met mijn favoriete Keep calm and... teksten. In dit artikel staan quotes die ik leuk vind, grappig vond en er zullen ook meerdere hobby's tussen staan. Zo kun je me weer een beetje leren kennen, dus veel plezier met kijken/lezen! Kijken jullie mee?


Cupcakes zijn gewoon lekker!


Ik vind het heerlijk om naar het strand te gaan. Ik houd van zwemmen in de zee!
 Bij strand hoort ijs! IJs is super lekker, vooral sorbets.

1 x per week tennis ik op les. Verder tennis ik soms nog in het weekend om te oefenen.


Verder sport ik ook met zeilen. Dit doe ik niet 1 x per week, maar gewoon in de zomer als ik zin heb. Soms doe ik ook mee aan zeil wedstrijden.


Een andere hobby van mij is Klarinet spelen. Dit doe ik al 6 jaar en heb er nog steeds plezier in.


Deze moest er gewoon bij. Hoe kan ik nou het bloggen vergeten? Soms heb ik even geen tijd, maar het is wel een heel grote hobby van me.


Mijn ouders worden soms een beetje gek van mijn nagellak obsessie! Ik ben gewoon dol op nagellak, alleen iets minder dol op de geur. 


 Ik houd er van om make-up te dragen. Natuurlijk niet te veel, want ik wil 
geen barbie pop lijken ;)


Chocolade! Mmmm, als ik het woord al hoor heb ik er meteen zin in.
 Dit vond ik een grappige quote! Ik wil natuurlijk geen echte snor zoals die op het plaatje, maar heb wel een snorrenring. 
 Deze vond ik via een meisje uit mijn klas. Ik vind galaxy heel erg mooi en zeker ook in deze quote.


Deze vond ik wel grappig. Ik wil natuurlijk niet echt een prinses zijn, maar soms lijkt het me wel leuk om een prinses te zijn met heel veel jurken en schoenen.

Dit waren de Keep calm and... quotes alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en ik ben erg benieuwd wat jouw favoriete Keep calm and... tekst is.

XOXO Amy