vrijdag 29 juni 2012

My Life In Pics


Het is weer tijd voor My Life In Pics. Ik heb het best druk gehad, maar het nuttige werd gecombineerd met het aangename. Deze keer zijn het aardig wat foto's, wat vooral foto's zijn van eten. Sorry, hopelijk vinden jullie dat niet al te erg. Ben je benieuwd? Klik dan gauw verder!





Tijdens een tussenuur lekker chillen met onze voeten op de tafels. Gewoon omdat het kon.


Topo leren, een boek lezen, een lekkere beker melk en daarna slapen.

 Even heel hard voor mijn muziekexamen leren.



 Ik kwam net aan bij school en het begon te regenen. Gelukkig bleef ik droog.


 Er zat een eng beest op mijn beeldscherm.


Voor school moesten we een opdracht maken, maar de helft woont een stuk verderop, dus dat werd treinen. Leuk werkwoord trouwens; ik trein, jij treint, wij treinen.

 En als laatste nog een stukje meloen. Jummie!

En toen was het ineens verschrikkelijk heet. Oh wat word ik daar gelukkig van, maar nu zijn die temperaturen spoorloos. Ze moeten echt snel weer terugkomen.

 De wasdroger was kapot, dus die moest naar beneden getild worden.

In de bus naar Trier met een tas vol met eten én een camera.

Na de eerste slopende dag in Trier overleefd te hebben, mochten we eindelijk shopppen. Alle huizen hadden vrolijke kleuren, netzoals de H&M, daar stond zelfs een beeldje van Maria op.

's Avonds gingen we een ouderwets nachtspel doen. Het was een zogenaamd zaklampenspel waarbij je door de blubber moest lopen. Dit was het resultaat en dit was nog niet alles; een deel was er al af.


Op de terugweg stopten we bij de Mc Donalds. En zo ziet het er dan uit als iedereen lekker heeft gegeten. Op de andere kant van het blaadje dat op het dienblad zat, kon je zien hoeveel caloriën elk product bevatte. Nou daar wordt je niet blij van.

 Ik ben Laura en ik ben gezond bezig, want ik maak een bananensmoothie.


 Nagellakken herontdekken.

SOS red mijn tekening. Hij was een beetje mislukt, dus 's avonds ging ik hem samen met mijn moeder nog even redden.

Lekker lezen. Ik heb er een artikel over geschuren, dus als je benieuwd ben, kan moet je zeker even kijken.

De laatste tijd luister ik erg vaak naar Walk Of The Earth. Waarschijnlijk ken je ze wel met hun geweldige cover van Somebody That I Used To Know, daar zitten ze met z'n allen op één gitaar. Heel leuk filmpje is dat.

Dat was het weer. Hopelijk vonden jullie het leuk om weer een kijkje in mijn leven te nemen.


 Wat heb jij de afgelopen tijd gedaan?

XOXO Laura