donderdag 7 juni 2012

Filmpje: Shoplog H&M & Van Haren

Zo! Dat was een lange blog break. Eigenlijk vond ik het wel fijn. Er zijn verder helemaal geen problemen met mij, maar ik vond het gewoon lekker om even niets aan het bloggen te doen. Ik had het druk met school en wilde daar nog wat meer aan doen. Dat was gewoon belangrijker dan bloggen. Verder heb ik volgende week proefwerkweek dus dan zal ik ook weer wat minder gaan bloggen, maar goed. Laten we gewoon verder gaan met het artikel wat ik eigenlijk wilde gaan schrijven. Alweer een tijdje geleden heb ik lekker geshopt en vandaag wil ik graag mijn spulletjes laten zien. Ik weet dat ik best vaak shop, maar dit keer heb ik dingen gekocht die ik écht nodig had. Ik had geen enkel paar zomerschoenen dat mooi was, en had dus nieuwe nodig. Verder ga ik nog kijken voor slippertjes of sandaaltjes van H&M of een andere winkel. Benieuwd naar het shoplog filmpje? Klik maar gauw verder.



Veel plezier met kijken!



Hieronder nog even de foto's voor de duidelijkheid.


Rode ballerina's €16.90 Van Haren

 Jurkje met diagonale strepen €14.90 H&M Divided



Short €7,00 H&M

Deze oorbellen heb ik niet gekocht, maar gewonnen bij Malou. Ze zijn van Lana's Sieraden. Ik ben er erg blij mee!

Dat was mijn shoplog alweer! Nog even iets tussendoor: Op 15 juli 2012 bestaat Beachgirls1802 1 jaar! We zouden het super leuk vinden als we dan 100 volgers hebben op GFC en Bloglovin' samen! We hebben nu 87 volgers, dus het zou super zijn als je ons nog even volgt. We willen zeker een winactie gaan organiseren, we hebben er nu al zin in!

Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vonden!

Wat vind jij van mijn spulletjes?

XOXO Amy