woensdag 9 mei 2012

NOTD: Rimmel Aqua Cool & Catrice Godfather of Pearl

Vakantie is geweldig. Er is helemaal niks waar je rekening mee moet houden, alleen maar wat jij wilt. Geen huiswerk, geen toetsen of zeurende leraren. No. Helaas gooit vakantie wel je hele dagrooster door de war. In plaats dat je wekker om half 7 gaat, wordt je door je moeder wakker gemaakt om half 10. Je zou juist zeggen dat je in de vakantie heel veel tijd hebt om te bloggen, maar dat valt vies tegen. Mijn vakantie was flink volgepland en daardoor blog je juist niet. Ik had nog een paar artikels liggen die ik vooruit had geschreven, wat ik overigens nooit doe, dus het was niet nodig om die week wat te schrijven. Na een fantastische week begon school weer en had ik nog helemaal niks gedaan!

Dus zondag ging ik druk aan de slag om mijn huiswerk en andere toetsen voor te bereiden. Vandaar dat er afgelopen dagen geen artikel was, wat dus wel de bedoeling was geweest. Genoeg voor nu.

In de vakantie ben ik met Amy naar Amsterdam geweest, waar nog een artikel over komt, en daar heeft ze wat gekocht; onder andere een lakje van Rimmel. Zelf was ik erg benieuwd hoe het lakje op mijn nagels eruit zag en ik heb hem gecombineerd met een topper van Catrice genaamd C06 Godfather of Pearl. Het lakje van Rimmel heet trouwens 420 Aqua Cool. De topper van Catrice heb ik al een tijdje, maar nog nooit opgedaan, want eigenlijk ben ik helemaal niet een persoon die van glitter houdt.




Het lakje van Rimmel brengt heel fijn aan, dat komt door het vierkante kwastje waardoor je heel goed een scherpe rand kan maken. Ik heb nog een extra foto gemaakt van beide lakjes zodat je ook goed kan zien hoe de kleur in het potje eruit ziet. De naam van het lakje van Rimmel, Aqua Cool, klopt precies bij de kleur.



Zoals ik al eerder heb geschreven, wil mijn nagellak maar niet drogen. Wanneer ik wakker word zitten mijn nagels natuurlijk weer vol met krassen en afdrukken van mijn bed. Maar er is een wonder gebeurd; er is geen enkele kras! Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat kan, want ik gebruik nog steeds dezelfde manier van aanbrengen, topcoat en drydrops. Hopelijk gebeurt dit de volgende keer weer.


Rimmel beloofd met dit lakje dat ze 10 dagen op je nagels blijven zitten en dat is veel. Heel veel. Normaal blijft nagellak bij mij een paar dagen erop zitten, maar zeker geen week. En 10 dagen, dat is toch belachelijk veel? Maar misschien brengt dit lakje daar wel verandering in, want het lakje zit nu zo'n 4 dagen op mijn nagels zonder enige chip. Waarschijnlijk snap je daarom wel dat ik erg benieuwd ben hoe mijn nagels er na 10 dagen uitzien. We will see.

Ik ben erg tevreden over deze twee lakjes. Er zit 12 ml in 420 Aqua Cool van Rimmel met een prijs van €6,99. En in de C06 Godfather of Pearl zit 10 ml en kost €2,99.
Er zitten trouwens veel meer foto's in dit artikel dan normaal. Hoe vinden jullie dit? Is het fijner om meer foto's te zien, of zal ik het houden bij het oude? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Wat vind jij van deze lakjes?

XOXO Laura