vrijdag 11 mei 2012

Filmpje: Shoplog Amsterdam

Ja, je leest het goed! Ik heb weer geshopt. 3 mei was het voor mij nog vakantie en ging ik dit keer naar Amsterdam, de hoofdstad. Ik had nog nooit geshopt in Amsterdam en was ook erg benieuwd naar alle winkels. Toen ik in Amsterdam aankwam ben ik eerst naar het tassenmuseum geweest. Dit is echt de moeite waard! Binnenkort ga ik hier nog een artikel over schrijven, want het is echt heel erg leuk. In het kort zal ik alvast vertellen wat voor museum het eigenlijk is. Het woord zegt het al, het is een museum met tassen. Je kunt de geschiedenis van de tassen bekijken en langzaam kom je steeds meer naar de tassen mode van nu. Als je van tassen houdt moet je zeker eens naar dit museum. Echt een aanrader! Maar nu ga ik verder met mijn shoplog. Ik vond het weer eens tijd voor een filmpje. Persoonlijk vind ik shoplogs in video vorm leuker dan een artikel. Ben je benieuwd naar wat ik heb geshopt? Lees snel verder. 
        
          

Zoals je in het filmpje al hebt kunnen zien, heb ik twee nagellakjes gekocht en een vestje. Ik heb van alle geshopte spulletjes nog een foto gemaakt en de prijs erbij gezet.


Rimmel London 240 Aqua Cool. Dit nagellakje kost €6,99.


Gosh 555 Silver. Dit lakje kost ook €6,99.



Als laatste heb ik dit vestje gekocht van Pimkie. Het is een blauw vestje met blauwe strikjes. Ik vind hem echt heel erg leuk. Deze kost €22,99.

Dit was mijn shoplog alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

XOXO Amy