donderdag 17 mei 2012

Inspirational Photos: Lente

Ik word er helemaal gek van. Wanneer komt de zomer? Ik wil in luchtige jurkjes over het strand rennen en andere leuke dingen doen! Volgens mijn moeder moet ik geduld hebben, want vorig jaar was het in de lente heerlijk weer en de zomer weer drie keer niks en volgens haar is de kans dus groot dat het nu andersom is. Zondag was het heerlijk weer; dus zijn Amy en ik zoals je al hebt gelezen, bewapend met onze camera, op pad gegaan. Ik heb hele mooie foto's geschoten van dingen om me heen om toch nog een kleine dosis lente binnen te krijgen. Ik zou zeggen: Geniet ervan!


















Het is vandaag trouwens Hemelvaart, dus we hebben een extra lang weekend. Gaan jullie nog iets leuks doen! Let me know.

Wat vind je van de foto's?

XOXO Laura