dinsdag 15 mei 2012

OOTD: Hi Abercrombie!

Afgelopen zondag was het een heerlijk weertje. Ik houd gewoon van zon en het buiten zijn. Laura en ik besloten naar buiten te gaan. Aangezien ik buiten ook nog iets voor het vak biologie moest doen. Voor de zekerheid namen we de fotocamera mee. En ja hoor! We pakten de fiets en fietsten lekker een beetje rond. Toen kwamen we een heel mooie plek tegen. Het was er lekker groen én er waren heel mooie bloemetjes. Het was dé perfecte plek om een OOTD te schieten. Aangezien jullie het leuk vinden om outfits te zien, komen er zeker nog andere artikelen over OOTD. Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees snel verder!

  
Dit is de hele outfit. Ik draag een blauw shirt van Abercrombie & Fitch. Deze is met korte mouwen. Dit shirt heb ik samen met Laura in Parijs gekocht. Zij heeft hem ook!

Ik vond het leuker om hem met een vestje erover heen te dragen, want soms kon het nog een beetje fris waaien. Deze is van de Pimkie. Misschien kun je nog herinneren dat ik deze heb gekocht in Amsterdam. Je hebt hem al voorbij zien komen in de shoplog. Wat een schattig strikje, vind je niet?

Het shirt heeft gewoon de naam Abercrombie erop staan en eronder staat een soort embleem met wat dingetjes erop.
Mijn shirt droeg ik in deze witte broek. Ik vond het leuk om er een bruine leren riem bij te dragen. Dat geeft een iets leukere look.

Dan de accessoires! Ik ben dol op ringen. Met deze outfit draag ik er weer een. Op de ring staat een Eiffeltoren.
Dan droeg ik nog wat armbanden. Armbanden maken de hele outfit compleet. Meestal draag ik de kleur armband, die ook mijn shirt heeft. Ik vond het een beetje saai worden om nog meer blauw te dragen, dus koos ik deze kleurvolle armbanden.
Nog een keer de hele outfit, maar nu met schoenen erbij. Deze Vans draag ik heel vaak! Ze lopen gewoon heel fijn. Ik heb ze alweer een jaartje, maar ze zien er nog goed uit. Zoals je ziet heb ik lichtblauwe met zwarte Vans.

Shirt: Abercrombie & Fitch // Vestje: Pimkie // Broek: Cars Jeans // Riem: ? // Schoenen: Vans // Armbanden vlnr: Italië, Magnifiek, zelfgemaakt, Bijoux Brigitte // Ring: Six

Wat vind jij van deze outfit?

XOXO Amy