zaterdag 21 april 2012

Wat zou jij meer willen lezen/zien op onze blog?

Vandaag heb ik iets later dan normaal een artikel voor jullie , maar beter iets dan niets. De laatste tijd heb ik niet zoveel inspiratie. Ik vind dit vervelend, want het bloggen is super leuk! De afgelopen weken had ik het best wel druk met school en had ik dus niet zoveel tijd om een artikel te schrijven. Ik merk dat ik dan vaak hetzelfde soort artikelen schrijf. Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien heb ik een vraag voor jullie: Wat zou jij (meer) willen lezen/zien op onze blog? Het hoeft niet per se een artikel te zijn. Je kunt ons ook ideeën geven voor een filmpje. We vinden het ook leuk om tags over te nemen en we gaan ook wat meer outfits plaatsen! Laat ons je idee voor een artikel of filmpje weten in de comments!

XOXO Amy