maandag 23 april 2012

OOTD: Time To Party

Het wordt steeds leuker om outfits te posten op onze blog. Naast dat er veel leuke reacties op die post verschijnen is het voor mijzelf ook een uitdaging. Wanneer ik 's morgens voor de kast sta om te kijken wat ik aantrek, probeer ik steeds meer te combineren. Ook heb ik mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en dan kom je weer een heleboel kleren tegen, waarvan je helemaal niet wist dat je die nog überhaupt had. De outfit die ik vandaag aan jullie laat zien, droeg ik tijdens een schoolfeest.

Allereerst droeg ik deze rode broek, die jullie al hebben gezien in onze shoplog. Hij zit erg lekker; ondanks dat hij best strak zit, kan je er wel goed in bewegen zonder dat je bang bent dat hij gaat scheuren.

Ik ben helemaal dol op dit bloesje of shirtje, het is maar net hoe je het noemt. Hij zit zó lekker, ik denk dat dit echt mijn favoriete kledingstuk wordt in de zomer. Als ik er geen hempje onderaan had, zou het echt voelen alsof ik geen kleren aanheb, zo los zit hij. I love it.

Het shirtje is erg doorzichtig, dus je moet er zeker iets van een hempje onder dragen als je een beetje fatsoenlijk voor de dag wilt komen. Bij mij zie je nog een klein randje van mijn hempje, zelf vind ik dat geen probleem, maar als jij dat anders vindt, kan je hem ook wat omlaag trekken.

Een paar leuke details zijn de knoopjes aan de voorkant en de mouw en het vakje. Zelf doe ik er niet zo veel mee, maar het voegt toch iets toe. De kleur van de knoopjes ziet er erg chique uit, samen met de kleur van het bloesje.


Op mijn nagels droeg ik de Designer Satin van China Glaze. Eigenlijk is dit lakje van Amy, maar ik mocht hem ook een keertje gebruiken. Het kan trouwens zijn dat je iets van krasjes op mijn nagellak ziet; dat klopt. Deze foto's heb ik namelijk de dag na het schoolfeest genomen en op de een of andere manier wil mijn nagellak nooit in een paar uur drogen, dus als ik ga slapen heb ik de volgende dag allemaal afdrukken van mijn bed in mijn nagellak. Hebben jullie daar ook last van?


De is de hele outfit nog een keer in één foto. Ik vind de outfit erg leuk, maar niet heel denderend. Voor mij is deze outfit, met een paar leuke oorbellen genoeg voor een schoolfeest. Ik ben namelijk bang dat er iets kapot gaat of kwijtraakt. Zelf droeg ik nog een paar parel oorbellen en dat was alles. Helaas kwam ik er thuis achter dat ik er een kwijt ben geraakt. Jammer. Wanneer ik dit op een normale schooldag aantrek, draag ik er nog wat armbanden en een vestje bij, want anders is het veel te koud.

Bloesje: H&M // Hemdje: Sutherland // Broek: Sutherland // Riem: Kruidvat // Nagellak: China Glaze Designer Satin

Wat vind je deze outfit?

XOXO Laura