donderdag 19 april 2012

My Life In Pics

En voordat je het doorhebt is het alweer tijd voor My Life In Pics. De vorige keer konden jullie de foto's van Amy zien en dat beviel haar erg goed, daarom hebben we besloten om het allebei te doen. Dus de ene keer zien jullie de foto's van Amy en die keer daarna weer van mij. Ik heb weer een heleboel foto's gemaakt van de afgelopen tijd, dus ben je benieuwd? Klik dan gauw verder.

Toen school eindelijk afgelopen was, moest ik ergens naartoe. Tussendoor ging ik nog even een broodje eten; gelukkig was het heerlijk weer dus ik zat lekker in de zon van mijn broodje te genieten.


Op veel blogs kwam ik al het geliefde drankje Arizona tegen, dus ik moest er ook aan geloven. Het is inderdaad erg lekker en ondertussen heb ik al een ander flesje en een 1,5 L pak opgedronken.


Een paar jaar geleden hadden we in de stad twee Swirls, helaas is er een weggegaan en nu is er alleen een op het station. In de winter houdt Swirls een zogenaamde "winterslaap" en dan zit Unox daar. Een tijdje geleden was Swirls weer terug en dat moesten we vieren.


Samen met Amy gingen we in de stad wat eten, we waren alleen vergeten dat de winkels al om vijf uur dichtgingen. Ineens stonden we in de stad en we moesten nog iets eten. Help! We hadden namelijk geen tijd om uit eten te gaan, uiteindelijk zijn we naar de AH gegaan voor een gezonde salade en Arizona. Verder brachten we ook nog een bezoekje bij de Domino's voor een lekkere pizza. Missie geslaagd!

Toen ik naar het Orkestival ging, had ik ook een snoepzak gekocht. Het Orkestival was op maandag en ik kocht hem op zaterdag. Waarschijnlijk snap je al wat er is gebeurd; ik had hem namelijk al bijna voor de helft opgegeten toen het eindelijk maandag was. Oeps...

Met school gingen we op excursie naar Duitsland voor twee dagen, dus één overnachting. Dit was wat ik meenam; belachelijk veel. Uiteindelijk heb ik een andere tas meegenomen, maar het leek echt alsof ik op wereldreis ging.


Met Engels moesten we twee boekjes lezen en daarna zouden we daar een toets over krijgen. Lezen in het Engels is niet bepaald mijn favoriete bezigheid, maar het is gelukt.


 

Kamer opruimen, iets wat ik elke week weer graag doe. Deze keer ging ik even mijn toetsen sorteren op vak.

Ik had ineens verschrikkelijk zin om in bad te gaan, iets wat ik normaal nooit doe. Er lag nog een tester van de Lush in mijn bakje, genaamd Curly Wurly, die heb ik gemengd met de Cynthia Sylvia Stout en als een masker in heb laten trekken. Het resultaat was verbluffend! Nee grapje, maar het zag er wel een stuk beter uit dan als ik normaal mijn haren was.

Toen ik alle toetsen had gesorteerd, heb ik ook maar alles uit mijn kast gehaald. Inmiddels ligt alles heel netjes in mijn kast.

Ik heb altijd het gevoel dat ik mijn kleren in dezelfde combinaties draag. Het werd dus tijd om te variëren. Toen ik mijn bloesje en mijn basketbalshirt, die ik ooit heb gekregen, tegenkwam moest ik die even op de foto zetten. Is het niet enig? :)


Als ik uit mijn raam kijk, heb ik uitzicht op een mooie boom. Het is erg leuk om telkens die boom te zien groeien. Op de vorige foto waren er nog knopjes en nu zijn er kleine bloemetjes uitgekomen. Helaas is het niet zulk lekker weer als op de vorige foto.

Dit waren weer de foto's voor deze keer. Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen hebben gedaan, hopelijk is dat wederzijds.

Wat vind je van de foto's?

XOXO Laura