dinsdag 3 april 2012

Update 6 things I like wishlist

Een tijdje terug plaatste ik een artikel genaamd: 6 things I like. Dat artikel ging over zes dingen die ik nog heel graag een keer zou willen kopen, eigenlijk een soort wishlist. Op mijn wishlist stond een Cowboy Bag, een mooie blush, gezichts kwasten, een O.P.I. nagellak, een uilenketting en een clutch met een grote strik erop. Nu ik terug kijk op sommige hebbedingetjes denk ik: Waarom wilde ik dat nou hebben? Vandaag wil ik jullie updaten en vertellen wat ik al heb gekocht. Alleen zet ik dit keer maar drie nieuwe dingen op een rijtje van wat ik op dit moment graag zou willen hebben. Ben je benieuwd? Lees snel verder.

Als eerste stond er deze Cowboy Bag op mijn wishlist. Ik vind hem nog steeds erg leuk en mooi, maar ik hoef het niet meer perse, want iedereen uit mijn klas heeft nu deze tas. Dus ik dacht laten we origineel blijven. Nu heb ik een andere nieuwe tas die ik binnenkort in een artikel laat zien.


Als tweede wilde ik een O.P.I. lakje kopen, maar iets hield me tegen. Namelijk de prijs, €13,95 vond ik erg duur, dus kocht ik maar gewone budget proof lakjes. Nu heb ik met de Sephora 3 voor 10 actie mijn eerste O.P.I. gekocht, deze heb je ook al voorbij zien komen in ons shoplog filmpje
Ik heb een lakje uit de Limited Edition van Nicki Minaj, genaamd Pink Friday. Voor de prijs die ik heb betaald kun je natuurlijk wel wat Catrice lakjes kopen, maar ik ben van plan nu wat betere kwaliteit te gaan kopen.


Ik kan dus al twee producten wegstrepen, maar de dingen die overblijven hoef ik eigenlijk niet meer! Dan komen nu de zes dingen die ik op dit moment graag wil hebben.

Dit keer wil ik weer een nagellakje, maar dan van het merk Essie. Essie is sinds kort makkelijk verkrijgbaar bij de Etos en DA. Voorheen was het lastiger verkrijgbaar, want Essie was niet te koop in Nederland. Dus wanneer er een korting of actie is, ga ik zeker mijn kans grijpen om een Essie te kopen.
Een bokkenpootje staat ook op mijn lijstje. Nu duw ik mijn nagels terug met mijn nagels en/of met een stokje. Maar ik denk dat een echt bokkenpootje toch iets  beter zal werken. Nu is zo'n tool niet eens zo duur, dus wat houdt het me tegen?!
En als laatste deze Vans. Ik  heb al Vans, maar heb ze nu een jaar en ze zijn een beetje versleten. Tijd voor nieuwe! Dit is niet de specifieke kleur die ik wil, maar wel het model. Laatst zag ik op school Vans met een spijkerstof printje, dat lijkt met wel wat! Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, maar ik kon geen andere goede foto vinden in deze kleur.
Wat wil jij graag op dit moment?

XOXO Amy