zondag 1 april 2012

Reminder Give-Away

Veel van jullie weten al dat er een give-away bezig is op onze blog. Hierdoor hebben we veel nieuwe volgers gekregen, waar we erg blij mee zijn. Daarnaast zijn er ook nieuwe volgers gekomen, maar die nog niets met onze give-away hebben meegedaan. Daarom is dit een kleine reminder. De give-away loopt nu nog precies een week en doe allemaal gerust mee. Het maakt helemaal niet uit dat je al meedoet met een give-away op een andere blog, de kans dat je iets wint is dan alleen maar groter. De uitslag komt trouwens op onze blog, dus maak je geen zorgen of de winnaar al bekend is.  


Verder is het vandaag 1 april. Nee, dat is geen grapje. Pas op voor je kleine broertjes, zusjes en ouders, want ze luizen je zo in een vies complot. Gelukkig doen mijn ouders niet zo aan 1 april, maar vroeger was dat wel anders. Ze hadden zogenaamd bedacht dat we een hele dag niet zouden eten en drinken, want dat zou gezonder zijn als je dat af en toe deed. Ik trapte daar natuurlijk in. Al mijn vriendinnen wisten er onderhand van, maar er ging geen belletje rinkelen. Er zullen vast wel andere grappen uitgehaald zijn bij mij, maar meestal kon ik daar wel om lachen.

Ook is het vandaag koopzondag. Ik ga vanmiddag even de stad in, op zoek naar een leuke bikini, die wel tegen beweging kan. Op dit moment heb ik er wel een, maar daar kan ik echt niet mee zwemmen. Hopelijk heb ik aan het eind van de middag een bikini gevonden die dat wel kan.
Helaas is het nu toch echt afgelopen met het lekkere weer. Afgelopen dagen kon ik lekker zonder jas naar huis fietsen, maar daar is nu niet zoveel van overgebleven. Hopelijk komt daar snel verandering in.

Hoe is jullie weekend (geweest)?

XOXO Laura