vrijdag 30 maart 2012

My Life In Pics

Wow! Wat gaat een maand snel voorbij. Het is alweer de een na laatste dag van maart. Het leek me leuk om ook eens een 'My Life In Pics' te doen. Ik heb deze maand een heleboel foto's gemaakt met mijn mobiel, jammer genoeg zijn ze niet allemaal even scherp. Wat was het afgelopen week lekker weer! Ik heb er echt van genoten, lekker een ijsje eten in de zon, ben helaas vergeten om er een foto van te maken.. Ben je benieuwd? Klik snel verder

Stukje van mijn Pip Studio kaftpapier 

Feest nail-art!

 Mmm... Dit at ik op een feestje.


 Nagels gelakt met Rimmel Oyster Pink

 Lekker gebakje, met witte chocolade en een heeeerlijke vulling.

 Op de dag dat ik deze foto nam, was het erg lekker weer.

Heerlijk weertje en op de fiets naar huis.

Sneak peak in mijn nieuwe tas!

Cookies! Ik heb echt zin om ze op te eten.


Mijn allereerste O.P.I nagellakje, ik kan niet stoppen met ernaar kijken!  

Kijk ook naar onze Shoplog in video vorm.

Moeten we meer video's maken? Laat het weten in de comments.

XOXO  Amy