woensdag 25 april 2012

DIY: Lipscrub maken

In dit artikel ga ik jullie laten zien hoe je zelf lipsrub kunt maken. Ik vind lipscrub een fijn product, het maakt mijn lippen meteen zachter en gladder, dus dacht ik laat ik eens hier een artikel over maken. Het is een heel makkelijke DIY en de producten die ik heb gebruikt, zul je vast wel in huis hebben. Lees snel verder voor de tutorial!
Wat heb je nodig?

  • Suiker
  • Lipbalsem
  • Olijfolie
  • Potje
  • Honing (eventueel)
Dit is het enige wat we gaan gebruiken.

Stap 1: Neem minder dan een halve eetlepel suiker. Ik gebruik bruine suiker, maar je kunt elke soort gebruiken.


Stap 2: Voeg aan de suiker een klein beetje lipbalsem toe. Dit zorgt ervoor dat je lippen ook gevoed worden.


Stap 3: Mix de suiker en de lipbalsem goed.































Stap 4: Om de lipscrub ook voedend te houden voor je lippen, voeg je nu een halve theelepel olijfolie toe als moisturizing. Olijfolie is heel erg vocht inbrengend, dus goed voor de lipscrub.



Stap 5: Mix nu de suiker, lipbalsem en olijfolie en doe het in een potje. En je bent klaar!



Ik heb een potje van een testertje van The Body Shop gebruikt, maar er bestaan ook reispotjes. Deze zijn gewoon bij de drogist te koop. Dit was de DIY, heel simpel en snel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en veel plezier met het maken.

Vinden jullie het leuk om meer DIY te zien?

XOXO Amy