zaterdag 7 april 2012

NOTD: Desginer Satin

Doe nog mee met onze Give-Away! Hij sluit vanavond om 21:00 uur!

Vandaag weer een NOTD! Jullie reageren altijd leuk in de comments, dus dacht ik laat ik weer eens mijn nagels een kleurtje geven. Vorige week wonnen wij een China Glaze nagellakje, genaamd Designer Satin, op About Fashion. Hier waren we super blij mee en vandaag maak ik dus een swatch en misschien komt er nog een review over. Ik heb altijd al een China Glaze lakje willen hebben, net zoals O.P.I. Sinds kort heb ik er een in mijn collectie zitten. Kijken jullie mee naar de foto's?

De lakt dekt niet helemaal in een laagje, dus voor het mooiste effect ga ik voor twee laagjes. Op sommige foto's lijkt het alsof er allemaal deukjes in mijn nagels zitten, maar in het echt is dit niet het geval.

Let niet op mijn droge nagelriemen, op dit moment doe ik er alles aan  om ze weer mooi te krijgen.



Nogmaals de kleur, maar dan op één nagel.

Wat vinden jullie van deze kleur? Hebben jullie ook een nagellak van China Glaze?
XOXO Amy