dinsdag 17 april 2012

Favorite Music At The Moment

Ik houd heel erg van muziek. Elke dag heb ik verschillende nummers op. Tijdens het huiswerk maken, op school, tijdens een studie uur of een tussenuur. Eigenlijk altijd wel. Op mijn mobiel heb ik een lijst met muziek die ik regelmatig luister, maar daar staan ook nog nummers op van vorige zomer, die ik niet meer zo leuk vind. Laatst ontdekte ik een site waar je gratis muziek kunt downloaden. Dit vindt ik erg handig, het bespaart me een hoop tijd met downloaden op de computer en nu gaat het rechtstreeks naar je mobiel. Ben je benieuwd naar de site? www.tubidy.mobi
De top 40 spreekt met het meest aan en luister ik dus ook het  meest. Het leek me leuk om in een post mijn favoriete nummers en de video clips die daarbij horen te laten zien. Kijken en luisteren jullie mee naar mijn favoriete nummers?


Als eerste We Are Young. Dit nummer is van Fun.




Turn up the Music van Chris Brown.



Waarschijnlijk ken je het nummer I Follow Rivers wel. Triggerfinger heeft dit nummer gecoverd en deze versie vind ik nog leuker!



Als ik één keer dit nummer luister, zit het de hele week in mijn hoofd! Ik heb het over I Won't Give up van Jason Mraz.


And last but not least.... Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen.

Wat vinden jullie van deze nummers?

XOXO Amy