zondag 15 april 2012

Shoplog H&M, Sting & Lush

Gisteren ben ik met Amy gaan shoppen bij de H&M. Ik zag meteen dat de nieuwe collectie binnen was. Toen ik een tijdje geleden de H&M binnenstapte, hingen er wel leuke kledingstukken, maar toch net niet wat ik zocht. Verder zijn we ook nog in andere winkels geweest, waar we nog wat hebben gekocht. In deze shoplog kunnen jullie onze geshopte kleding zien. Dit keer helaas niet in een filmpje, maar deze maand zal er nog wel een filmpje verschijnen. Lees snel verder.
Misschien kunnen jullie je nog mijn artikel herinneren waar ik om hulp vroeg, want ik had nog een Lushbon liggen. Eindelijk heb ik hem gebruikt. Ik heb twee zepen gekocht; Honey I Washed The Kids en The Godmother. Ik kocht 100 gram van de Honey I Washed The Kids, maar omdat ze het daar afsnijden is dat het nooit precies. Bij mij was het iets minder dus ik was iets minder dan €5,45 kwijt.

Het tweede zeepje is dus The Godmother. Hiervan kocht ik ook 100 gram, maar het was iets minder dus het werd iets minder dan €4,45.


Shirtjes vind ik altijd handig, maar deze keer mocht het niet zo'n simpel shirtje zijn met een printje. Eigenlijk was ik nog op zoek naar een bloesje, maar die kon ik niet vinden. Toen kwam ik deze tegen en die zit er precies tussen. Deze komt van de H&M en kostte €9,95.

Bij de kassa kwam ik deze tegen; gewoon simpele elastiekjes, altijd handig. Deze kostten €1,95.

Gekleurde broeken zijn op dit moment helemaal in. Een paar jaar geleden had ik er een heleboel, maar die passen me niet meer, dus het werd tijd voor een nieuwe gekleurde broek. Deze broek zit heel lekker en is niet te dik. Ik kocht deze broek voor €29,- bij de Sting.

Nu komen de aankopen van Amy en dat heeft ze zelf geschreven, dus als je 'ik' leest, weet je dat het Amy is en niet Laura.
Ook ik had zeker een gekleurde broek nodig. Geel is erg fel, maar dat vind ik juist leuk. Het is nu een grote uitdaging om hem zo goed mogelijk te combineren. Wat ik ook leuk vind, is de rits die onderaan de pijpen zit; toch een leuk detail. Deze broek kostte €35,-.

Ik viel meteen voor die bloemetjes, toen ik dit shirtje zag. Ze hadden hem ook nog in andere kleuren, maar dit is toch nét iets anders en ik betaalde er €14,95 voor.

Dit is een luchtige shirtje en zit vol met leuke stipjes. Deze moet je wel in je broek dragen, want anders zit het echt als een zak. Als het dadelijk heel warm wordt, ga ik deze lekker dragen en dan heb ik het hopelijk niet zo snel warm dan als met zo'n strak shirt. Dit kostte €9,95.

Het laatste wat ik heb gekocht is dit shirtje met kant. Het stukje kant valt best op en het heeft iets liefs. Helaas zie je wel je hemd door het kant heen, dus daar moet ik nog een oplossing voor vinden. Dit shirtje kostte €9,95

Dit was onze shoplog, hopelijk is het een beetje bij jullie in de smaak gevallen. Hoe vinden jullie het trouwens om de kleding te zien dat we het aanhebben in plaats aan een hanger? Zelf vinden wij het fijner, omdat je dan meteen ziet hoe het valt. We zijn er benieuwd naar jullie mening.

Wat vinden jullie van onze aankopen?

XOXO Amy & Laura