donderdag 16 februari 2012

NOTD: Catrice Sold Out For Ever

Het is al een tijdje geleden, dat een post over nagellak ging. Toen ik gister in tussen mijn lakjes aan het snuffelen was, kwam ik erachter dat ik een lakje van Catrice nog nooit had gedragen. Hier moest snel verandering in komen, want ik koop ze natuurlijk niet voor niks. Dus vandaag een Nail of The Day. Het lakje heet Sold Out For Ever, dit is nummer 240. Een mooie groene lak met een bescheiden shimmer.


Ik dacht eigenlijk dat deze groene kleur me niet zo mooi zou staan. In het flesje ziet er er mooi uit, maar op mijn nagels is het dan drie keer niks. Gelukkig is dat niet zo.


De kleur is niet donker groen, maar ook niet een normale licht groen. Het is meer een licht groen met een beetje grijs erdoorheen. Verder heeft het een hele mooie shimmer. Dit is een glitter groene kleur, maar het heeft iets betoverends. Ik kan het niet zo goed beschrijven, misschien zit er ook nog een beetje goud doorheen.



Zo ziet het kwastje eruit. Het heeft een ronde vorm, hierdoor kan ik mijn nagels niet zo heel precies lakken. Vooral aan het begin van de nagel bij je nagelriemen is dat lastig. Het is wat lastiger om nu een net randje te maken.



240 Sold Out For Ever kost €2,50 en is in de Kruidvat te koop. Er zit 10 ml in en is echt een aanrader.

Wat vind jij van dit lakje?

XOXO Amy