zaterdag 14 januari 2012

Review: Lush Glögg

Als je een paar artikelen terug mijn Den-Haag shoplog hebt gelezen, zag je dat ik ook bij de Lush was geweest. Zoals ik jullie heb beloofd, zou ik hier een review over schrijven. Ik begin met de Shower Gel, want de shampoo moet ik toch echt wat vaker gebruiken om daar een eerlijke review over te schrijven. In dit artikel zal ik mijn ervaringen met de Glögg met jullie delen. Klik gauw verder!

Dit is wat Lush over de Glögg schrijft.
Is het buiten koud en guur? Duik dan onder de douche met deze verwarmende Shower Gel vol kaneel. Het recept is gebaseerd op de traditionele Zweedse warme wijn.



Zoals het hier is geschreven, is dit de ideale Shower Gel voor mij. Ik ben echt zo'n koukleumpje. Ik ben ben erg benieuwd of de Shower Gel ook echt een verwarmend gevoel geeft. Het klinkt namelijk erg apart, zelf heb ik nog nooit zoiets gelezen of gehoord.



We beginnen met de geur. Als ik het flesje open maak, ruikt het echt heel lekker naar kaneel. Toch is het niet alleen kaneel. Het is kaneel met iets, iets dat je zelf zal moeten ontdekken. Het zorgt er in ieder geval wel voor, dat het echt een lekkere, warme geur krijgt.



Hoe ziet het eruit? Het flesje ziet er net zo uit als alle Lush flesjes. Alleen is dit wel een kleine variant. Zoals altijd zit er een sticker op, zodat je kan zien wie het heeft gemaakt en wanneer. De Shower Gel is in het flesje donker bruin. Het lijkt wel een beetje op donkere caramelsaus. Wat me opvalt is dat er op de bodem wat ligt. Het is wat lichter gekleurd en als je de Shower Gel mengt, is het weg.



Dan is het nu tijd geworden om te gaan douchen. Wat blijkt; de kleur is helemaal niet bruin. Het is meer een rood-oranje achtige kleur. Ik deed een beetje van de Glögg op mijn washandje en begon de Shower Gel uit te smeren op mijn armen. Ik was natuurlijk er benieuwd wat er zou gebeuren. Het kan zijn dat het in mijn hoofd zit, maar misschien is het ook zo. Het leek wel alsof mijn arm een beetje warm werd als ik er overheen wreef. Dit had ik zeker niet verwacht. Wat me opviel, was dat de Shower Gel helemaal niet schuimde. Toen ik eenmaal aan het douchen was, veranderde de geur. In het flesje rook het sterk naar kaneel, maar nu naar specerijen in het algemeen. Ik vond dat de geur van nootmuskaat wel iets te sterk aanwezig was.

Het resultaat. De Glögg is een fijne Shower Gel voor in de winter. Je komt lekker in de sfeer van een strenge winter en dat beneden in de huiskamer een open haard lekker staat de branden. De geur is aangenaam en het maakt je huid ook lekker zacht. Als jij van deze geur houdt of deze sfeer is dit zeker iets voor jou!

Houdt jij van de Lush? Zoja, welke producten heb je daarvan?
XOXO Laura