donderdag 12 januari 2012

Limited Edition van Essence

Ik vind het altijd leuk om alvast de nieuwste Limited Edition te zien die de komende maanden uitko-men. Ook van Essence. Essence staat bekend om de lage prijzen en ook best goede kwaliteit. Ik vind dat ze leuke producten hebben en ik heb er ook een aantal, maar soms vind ik dat de verpakking er wel een beetje goedkoop uitziet. Ik heb nog nooit iets uit de trend-edities gekocht, maar ik kijk er wel naar uit om iets te kopen. Essence komt binnenkort namelijk met een super leuke LE: Get Big! Lashes. En wie wil dat nou niet? Lees gauw verder voor informatie en foto's.



Ik heb zelf al best lange en krullende wimpers. Even met de wimperkrultang krullen, mascara op en ik ben klaar! Maar sommige meiden hebben niet zo lange wimpers en zouden dat toch best wel graag willen. De LE bestaat uit 3 mascara's. Op de foto's zien de mascara's er best klein uit, waarschijnlijk in het echt ook.

De eerste mascara heet: Volume Boost Mascara. Door het grote borsteltje met veel haartjes kun je elk haartje pakken. De verpakking is zwart en ziet er leuk uit. Klinkt goed! De prijs is €2,49.




Essence heeft aan alles gedacht. Natuurlijk moet er van de variant van hierboven ook een waterproof mascara zijn. Dit is de: Volume Boost Waterproof Mascara. De verpakking is hiervan blauw, maar het heeft wel hetzelfde borsteltje. De prijs is €2,29.




En de laatste mascara heet: Volume And Curl Mascara. Dankzij de ongewone gebogen mega borstel, worden je wimpers onmiddelijk opgevanten en verhoogd van wortel tot punt zelfs met slechts één applicatie. Deze mascara heeft een grijze verpakking. De prijs is €2,49.




Ik weet niet of ik één van deze mascara's zou kopen, maar ik ben wel benieuwd hoe ze in het echt werken! Deze collectie komt in februari uit, maar de mascara's komen later ook in het vaste assortiment.

 Zou jij deze mascara's kopen? Zoja welke?

XOXO Amy