zaterdag 13 oktober 2012

Je vais à Paris!


EiffeltorenIk heb de foto zelfgemaakt en bewerkt, liever niet overnemen zonder toestemming!
Wij zijn verhuisd naar AmyLaura.nl!
Op het moment dat ik dit typ is het donderdagmiddag kwart voor zes. Voor mij is het nu nog 1 dagje school en dan is het herfstvakantie! Ik heb er echt heel veel zin in. Ik zal jullie vertellen waarom. Ten eerste lekker een hele week niet naar school en geen huiswerk en proefwerken. Niet dat school nou zo erg is, maar het huiswerk en de proefwerken vind ik wel wat minder leuk. Maaarrrrr…… ten tweede ga ik naar Parijs! En dat is de rede waarom ik zoveel zin heb in de herfstvakantie.

Ik vind het zo leuk! Vorig jaar in de herfst ben ik ook al met Laura en mijn ouders naar Parijs geweest. Oh wat heb ik daar leuke herinneringen aan! De Eiffeltoren van dichtbij bekijken, op de Champs-Élysées en nog meer leuke dingen. Het was zo leuk en gezellig, maar mijn voeten deden wel pijn van al het lopen.
Vorig jaar hebben we niet alleen de Eiffeltoren bekeken, maar zijn we ook naar het Louvre, Sacré Coeur, Arc de Triomphe etc. geweest en natuurlijk was er ook tijd om te shoppen! Zo zijn we naar het grote warenhuis Lafayette geweest, Abercrombie & Fitch, Sephora and so on…
Dit jaar ga ik weer met Laura en wil ik ook andere dingen van Parijs bekijken. Zowel het bezienswaardigheden gedeelte, als het shopgedeelte. Zo zou ik dit jaar graag op de top van de Eiffeltoren willen staan en outfit foto’s willen maken als dat kan, of anders met de Eiffeltoren op de achtergrond. Qua shopgedeelte zou ik graag weer naar de Abercrombie & Fitch willen, naar de Forever21, River Island en naar de KIKO. Bijna allemaal winkels die je in Nederland nog niet hebt. Misschien stap ik ook wel de H&M even binnen, maar die heb je ook gewoon in Nederland.
Verder wil ik ook een vlog maken, want Laura en ik hebben een nieuwe camera gekocht: JVC Everio E15. Deze camera heeft heel goede HD kwaliteit en daar kunnen we Parijs heel goed mee filmen. Dus jullie hebben alvast een vlog én een shoplog te goed . Nu denk ik niet dat ik heel veel ga kopen, want zo’n camera is al een investering en zo nu en dan ga ik ook wel eens naar de stad en koop ik een leuke outfit bij elkaar, zoals ik dat vorige week ook bij de Zara heb gedaan (komt nog een outfit van). En eigenlijk vind ik het ook niet echt nodig om super veel te kopen :)
En dat was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden en ik wens jullie alvast een heel fijne herfstvakantie toe!
Weten jullie nog leuke plekjes in Parijs die de moeite waard zijn om te bekijken? En wat ga jij doen in de herfstvakantie?
XOXO Amy