maandag 23 juli 2012

NOTD: Bedroom Lies & Godfather Of Pearl


Een paar weken geleden gaven twee meisjes uit mijn klas een feest om het schooljaar af te sluiten. Er was geen dresscode of een thema, dus je mocht zelf weten wat voor outfit je droeg. Meestal draag ik naar een feestje een broek en een shirtje of hemdje. Ligt er aan hoe warm het is. En aan de kleur van het hemdje of shirtje pas ik mijn nagellak aan. Op het feest droeg ik een blauw/groenig hemdje met een witte broek. Omdat ik weer eens zin had om met een glitter topcoat te werken koos ik een donker blauwe onderkleur van Sinful Colors en de glitter topcoat van Catrice. Ben je benieuwd naar de NOTD? Lees snel verder!



Laura en ik lenen vaak nagellak van elkaar. Soms heeft zij een kleurtje dat ik niet heb en andersom ook. Dit keer had ik een glitter topcoat nodig. Ik heb wel een glitter topcoat, maar niet precies de kleur die Laura heeft en die wilde ik heel graag een keertje dragen. Ze had deze namelijk in een winactie gewonnen. 

De kleur van Sinful Colors heet: Bedroom Lies. De kleur van Catrice heet: Godfather Of Pearl.  


Zo zag het eruit. Hier kun je goed zien dat de glitters een beetje blauw/groen zijn.


Deze foto is met meer licht genomen. Ik vind het zo mooi!



Veel foto´s, maar daar houd ik wel van! Een donkere onderkleur vind ik mooi, omdat de glitters van de topcoat dan beter uitkomen.  De topcoat is echt heel erg mooi. Op de donkerblauwe kleur die ik droeg zijn de glittertjes groen/blauw. Maar in een ander licht zijn ze weer paars. Het is zeker geen flackie, maar wel een beetje holografisch/duochroom. 

Helaas is de Catrice topcoat niet meer te koop en het lakje van Sinful Colors alleen in het buitenland te koop. 

Wat vinden jullie van deze NOTD?

XOXO Amy
Overmorgen komt de eerste give-away online!