donderdag 3 mei 2012

Tag: Nailpolish

Op Bloglovin' zie ik de laatste tijd steeds meer tags voorbij komen. Vooral de nagellaktag, deze zag ik op de blog van Charlotte. Het leek me leuk om deze over te nemen. Ik houd heel erg van nagellak. Ik draag het niet zo heel vaak, omdat het slecht is voor je nagels, maar toch vind ik het leuk om weer een nieuw lakje te kopen en even te swatchen. In deze tag worden er tien vragen gesteld en ik geef antwoord. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen! Lees snel verder.


Laten we beginnen!
1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Ik heb niet één favoriet nagellak merk, ik heb meerdere favorieten. O.P.I. China Glaze en Rimmel hebben fijne nagellakjes. Vooral de kwastjes van Rimmel vind ik fijn.

2. Glitter of geen glitter?
Ik houd van glitter, maar dan moet het niet te glitterig zijn. Soms vind ik het leuker om gewoon een lakje zonder shimmers/glitters te dragen.

3. OPI, China Glaze of Essie? 
Moeilijke vraag... Van O.P.I en China Glaze heb ik lakjes, helaas nog niet van Essie. O.P.I. heeft heel veel leuke kleurtjes en goede kwaliteit, helaas zjin de lakejes wel duur. China Glaze heeft fijne kwastjes en ook een goede kwaliteit.

4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?
Eigenlijk draag ik alleen nagellak op feestjes en feestdagen. Ik heb een artikel gemaakt, waar ik heb uitgezocht welke stoffen er in nagellak zitten en daarom draag ik het alleen op bovenstaande dagen.

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?

Ik denk lila voor in de zomer en bruin voor in de winter.

6. Donker of felle kleuren?
In de winter vind ik het mooi om donkere kleuren te dragen zoals donker groen, grijs, bruin en donkerblauw. Maar in de zomer houd ik van felle roze, blauwe, lila en groene kleurtjes. Eigenlijk ligt het eraan welk seizoen het is.

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?
Een verzorgend lakje van Trind, namelijk de Nail Repair, dat is een nagelverharder.

8. Matte nagels, ja of nee?
Ik vind mat erg leuk. Het maakt je nagellak toch net iets specialer, vooral met donkere kleuren vind ik het mooi. Maar met felle kleurtjes ga ik toch liever voor een glansje.

9. French manicure?
Persoonlijk vind ik French Manicure niet zo mooi. Het staat bij mij gewoon niet. Gelukkig heb ik vaak genoeg mensen gezien met French Manicure die het wel staan.

10. Favoriete winter kleur?
Bruin. In mijn nagellakstash heb ik een heel mooi chocolade bruine nagellak van Essence zitten, genaamd The Only Chance. Deze staat heel natuurlijk en netjes, erg mooi!

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je nog een leuke tag weet die overgenomen kan worden, laat het me weten!

Denk je dat je deze gaat overnmen? 

XOXO Amy