vrijdag 23 maart 2012

Oeps...

Het wordt vandaag een kort stukje. Ik ben bezig met een leuke post over mijn Amsterdam avontuur. Nee, het is geen avontuur, maar zo kijk ik er wel op terug. Het was ontzettend leuk. Genoeg gekletst. Terug naar wat ik nou eigenlijk wilde vertellen. Ik ga die post niet afkrijgen. Normaal maak ik het morgen af, voor jullie vrijdag, maar dat gaat me niet lukken. De hele vrijdag heb ik vol gepland. Ik ga 's morgens naar school en het ziet er naar uit dat ik pas om een uur of elf 's avonds weer thuis ben. Ik ga onder andere met Amy naar de Sephora en gezellig wat eten.



Waarschijnlijk snappen jullie dat als ik thuis kom niet meer aan mijn post ga werken. Heel erg sorry, maar ik beloof jullie dat hij zaterdag online komt. Dat was wel zo'n beetje wat ik kwijt wilde. Geniet lekker van het weer en het weekend. Ga in de tuin zitten met een lekker drankje en blijf zeker niet binnen zitten. Ik hoop jullie zaterdag terug te zien op onze blog als de post online is gekomen.

Wat gaan jullie in het weekend doen?

XOXO Laura