zondag 26 februari 2012

Question: Wat zal ik kopen?


De Lush. Het woord alleen al maakt me blij. Ik vind het leuk om reviews te lezen over producten van de Lush, maar het gebruiken van producten vind ik ook niet vervelend. Nu is het zo dat ik een cadeaubon heb gekregen. De waarde hiervan is €10,-.  Nu zou je zeker denken: Ja, en wat wil je nou hiermee bereiken? Dat zal ik je vertellen. Ik kan niet kiezen.

Mijn cadeaubon is dus €10.- waard. Ik wil best wat bijbetalen, maar niet teveel. Mijn maximale bijdrage is iets van 5 tot 6 euro. In Lush termen is dit niet zoveel, maar er zijn natuurlijk ook andere dingen waar ik geld aan uit wil geven.

Er zijn een paar producten die ik al heb. Dat zijn de Lemony Flutter, Cynthia Sylvia Stout, de Australian Igloo en de Glögg. Het liefst zou ik meerdere producten willen kopen in plaats van één product. Na een aantal bezoekjes aan de site van Lush, heb ik wat producten gezien die me aanspreken. Dit zijn ze.

Honey I Washed The Kids
Als je hier een keer aan gesnuffeld hebt ben je verkocht. Het is moeilijk te beschrijven waar Honey I Washed The Kids precies naar ruikt, maar een soort van honingtoffee, caramel... In ieder geval loopt het water je in de mond. Het is natuurlijk ook niet voor niets onze best verkopende zeep. 100 gram kost €5,45.





Miranda
We maken Miranda met verse, organische vruchten omdat ze vol vitamine C zitten. Verder voegen we bergamotolie toe. Dat staat erom bekend een goed effect te hebben op de conditie van je huid in tijden van stress. Verder ruikt het ook vooral erg lekker naar sinaasappel. Ylang Ylang wordt vaker gebruikt omdat het een verstevigend effect heeft op je borsten, hoe handig! En jeneverbesolie geeft je een frisse teint en een wakkere blik op de wereld. 100 gram kost €4,95.




 

Rock Star
Met dit zoete snoepje onder de douche voelt iedereen zich een ster en barst je spontaan in zingen uit, zo heerlijk is deze zeep. Ruikt naar romige vanille en heeft dezelfde geur als onze Creamy Candy, dus als je geen bad hebt kun je toch van dit lekkers genieten. 100 gram kost €4,95.





The Godmother
Er zijn van die dingen in het leven die simpelweg onweerstaanbaar zijn. Probeer onze The Godmother Soap en je weet waar we het over hebben. Met de heerlijke geur van onze limited edition Snow Fairy showergel. 100 gram kost €4,45




Een andere optie is wachten op de sale. Ik heb alleen geen idee wanneer de eerstvolgende sale begint. Weten jullie misschien of er ook sale komt van de valentijnslijn?

Hebben jullie tips? Waar zou jij je geld aan besteden?

XOXO Laura

Bron: Lush