dinsdag 28 februari 2012

My Life In Pics

Het is weer tijd voor My Life In Pics. Het zijn er dit keer behoorlijk wat, dus ik ga niet overal een beschrijving bij doen. Het komt immers vaak voor dat de foto’s al voor zich spreken. Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk verschillende foto’s te maken. Ben je benieuwd? Klik gauw verder.




Niets is zo lekker als chocola, dus truffels zijn altijd welkom.

Lekker bloggen.


En toen was er sneeuw.  Een dagje later bleek dat de plas bij ons ook bevroren was. Schaatsen dus!





Nee! Er is een stukje van mijn ketting afgevallen. Misschien zie je het wel, er ontbreekt nu zo'n groen hangertje.


Nog eventjes leren en daarna lekker slapen. In bed leren, ligt echt een stuk beter dan op mijn bureaustoel.


Het was al laat toen ik weer eens een keertje ging schaatsen met Amy. Toen ik terug wilde gaan, zag ik de zon ondergaan. Het was echt een prachtig plaatje. Het is me niet gelukt om het ook zo op de foto te krijgen, maar je krijgt wel een beetje het beeld.






In de Ikea. Dit is echt een prachtige kast.


Eten. Saté met frietjes. Hmmm





Deze tas van Abercrombie & Fitch heb ik nu al sinds de herfstvakantie. Ik vind hem zo leuk. Telkens als ik naar de tas kijk, komen weer alle mooie herinneringen naar boven. Ik heb 2 uur in de rij gestaan met Amy om naar binnen te mogen en dat was het ook zeker de moeite waard.


Huiswerk.


Leren.


Toen ik in een boekje aan het bladeren was, kwam ik deze tas tegen. Ik vind hem best leuk. Het is net een roos.


Leuke ketting. Ik heb kleding met ankers en streepjes altijd leuk gevonden.






Geef me een pen en een blaadje. Kom na een paar minuutjes terug en dan heb je dit. 


GTST terugkijken. Meestal ben ik huiswerk aan het maken om die tijd, maar gelukkig bestaat RTL XL.

Dit waren de foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Was de verdeling deze keer goed? Waar wil je meer foto's van zien?

XOXO Laura

1 opmerking: