woensdag 22 februari 2012

OOTD: Dress To Party

Vandaag een Outfit Of The Day. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar ik vind het wel altijd leuk om dat bij andere blogs te zien. Deze week had ik een feestje en het leek me wel leuk om deze outfit aan jullie te laten zien. Dus klik gauw verder!




Ik ben dol op deze ketting en jullie ook. Wanneer deze ketting voorbij komt op onze blog, verschijnen er vele comments over. Dit is ook de reden dat ik hem in mijn outfit heb verwerkt. Het is niet een al te opvallende ketting, maar door z'n aparte vorm trekt hij wel veel bekijks.


Normaal draag ik nooit jurkjes. Het is gewoon niet zo handig. Dit komt gewoon door de omstandigheden, op school heb ik het één na onderste kluisje. Het is dan een hele kunst om stijlvol te bukken en dan nog alles uit je (rommel) kluis te halen. Wanneer je op de fiets zit, heb je vijftig procent kans. Heb je wind tegen of wind mee? Als je wind tegen hebt, heb je een probleem. Zeker wanneer je een halfuur moet fietsen.


Aangezien dat het vestje ook rood was, besloot ik ook maar rode nagellak op te doen. Ik houd van rode nagellak. Het oogt chique. Rood is best opvallend, dus ik heb verder geen sieraden meer gebruikt. Het zou anders too much worden.

Jurkje: H&M Divided  // Vestje: Add's Bandolera  //  Ketting: H&M  //  Nagellak: Catrice 060 Bloody Mary To Go

Wat vind jij van deze outfit?

XOXO Amy