woensdag 25 januari 2012

My Life In Pics

Ik ga vandaag het een beetje anders doen. Mijn doel met het bloggen was om ook te schrijven wat me bezig hield en niet alleen wat met beauty te maken heeft te posten. Het leek me leuk om vandaag wat te schrijven over wat ik op dit moment aan het doen ben. Verder ga ik ook enkele foto's erin verwerken zodat het een soort van dagboekje wordt.



Het is je vast niet ontgaan, als je op de middelbare school zit; morgen zullen veel docenten gaan staken! Veel scholen in mijn regio gaan dicht, behalve die van mij. Natuurlijk vind ik het heel jammer dat ik niet gewoon vrij ben, maar ik kan met mijn aangepaste rooster ook wel leven. Normaal heb ik 7 uur les op donderdag en nu is het maar 2 uur, dus dat is al een hele vooruitgang.


Hard leren voor Engels en toen kwam ik dit woordje tegen. Ja, dit is toch wel een rare...




Een terrasje pakken met Amy. Ik had cheesecake en Amy een marshmallowtaart. Om het toch nog een beetje gezond te maken, hadden we nog een smoothie genomen. Mmm, lekker!





Het was de laatste dagen niet zulk lekker weer. Normaal ga ik met de fiets naar school, maar nu kies ik er toch voor om lekker droog en warm in de bus te zitten.





Nadat ik weer eens mijn kamer had opgeruimd, vond ik mijn webcam. Er staat op dat hij HD filmt, helaas doet hij dat niet. Verder is toch prima kwaliteit. Nu ben ik best vaak aan het webcammen met vriendinnen, omdat dat altijd leuker is dan gewoon chatten.





Aardrijkskunde. Ja, wat moet ik daar nog meer over vertellen? Volgens mij niks! Gelukkig was het een van mijn laatste uren en toen kon ik weer lekker naar huis.





Ooh lekker, snoepjes! Wist je trouwens dat de bodylotion van The Body Shop hiernaar ruikt? Je smeert dus snoepjes op je huid.



Voor tekenen moeten we een filmposter maken. Ik kon maar niks bedenken dat een beetje origineel was. Toen kreeg ik het idee om de Titanic te tekenen en die week daarna gebeurde dat ongeluk met een cruiseschip, dus dat was wel toevallig.





Tijdens een creatieve bui besloot ik om cupcakes te maken. Het is erg makkelijk, het ziet er mooi uit en het is lekker zacht.


Dit waren mijn foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Hoeven jullie door de stakingen ook zo weinig naar school te gaan?

XOXO Laura