maandag 19 maart 2012

Inspirational Photos

Soms heb je te veel te doen en staat je hoofd er even niet naar om te bloggen. Helaas is dit  mij overkomen. Ik heb het nogal druk met school en een heleboel andere dingen. Als jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk in Amsterdam en niet op school. Waarom? Dat laat ik nog eventjes een verrassing, maar ik ga er zeker over schrijven op de blog. Af en toe is het ook leuk om gewoon mooie plaatjes te bekijken. En dat is wat ik vandaag met jullie wil delen.



Parijs. Daar ben je toch al geweest? Ja, dat klopt, maar ik vind het daar zo leuk. Dat komt door de sfeer, het is er heel gezellig en druk, maar toch ook weer rustig. Ik weet het. Dat klinkt raar. Parijs heeft veel mooie parken waar je lekker kan zitten om eventjes te lezen of om te genieten van het weer. Verder hebben ze daar winkels in alle soorten en maten. Ik ben nog nooit in zo'n grote Sephora geweest en het was ook mijn eerste keer dat ik een H&M betrad met drie etages.

Wist je trouwens dat er in Parijs een kleine variant van het Vrijheidsbeeld staat?

Lekker eten hoef je niet altijd echt te eten. Soms is het al genoeg om alleen naar een plaatje te kijken. Als ik naar dit plaatje kijk, krijg ik erg veel zin om te gaan picknicken. Het is trouwens ook lang geleden dat ik dat heb gedaan.  

Als het lekker weer is, denk ik aan de zomer en daar hoort het strand zeker bij. Ook al is het niet warm genoeg om te zwemmen, een strandwandeling kan ook erg leuk zijn. Meestal moet ik dan eventjes iets in het zand schrijven of in andermans voetstappen lopen. Soms kom je enorme voetstappen tegen en dan vraag ik me altijd af hoe dat nou mogelijk is.


Later zou ik graag een grote tuin willen. En niet zomaar een tuin met vier plantjes op een rij en een beetje gras. Nee. Het lijkt me leuk om een mysterieuze tuin te hebben, dat het een beetje lijkt alsof je in een sprookje rondloopt en dat er zomaar een kabouter op je af kan stappen die onder één van de bloemenstruiken te voorschijn komt.

Bij een mooie tuin hoort ook een mooi huis. Ik houd niet zo van die bakstenen huizen die we in Nederland hebben. Zo'n huis als op de foto ziet er een stuk beter uit. Ookal zou de zon niet schijnen, je krijgt wel een zomers gevoel van dit huis. Helaas ben ik nog niet zo'n huis tegengekomen in Nederland.

Verder ben ik echt iemand die van bloemen houdt. Als ik me verveel teken ik vaak bloemen, op dit moment eigenlijk ook strikjes. Vroeger plukte ik ze en droogde ze om er later een collage van te maken. Ik weet niet waarom ik bloemen zo leuk vind. Waarschijnlijk komt het door de prachtige kleuren die ze hebben en al die verschillende vormen en maten.

Waar heb jij op dit moment zin in?

XOXO Laura